Möhippa 28/5-16❤

Igår blev jag överraskad med möhippa!

Vilka fina vänner jag har och vad bra de känner mig! Möhippan var precis min smak. Först fick jag bubbel här hemma innan vi åkte in till stan. På vägen in till stan fick jag en lapp med en massa uppdrag på. Jag skulle ta selfie med en massa olika människor. När vi kom in till stan kom vi till en dansstudio. Där fick jag dansa till Britney Spears vilket var jätte kul men väldigt jobbigt såklart med en liten i magen. 
Sen blev det en supermysig picknick i Humlegården med massa gott att äta. 
Efter det var det dags för spa. Vi bubblade, myste och hade det bra. Och efter en stund blev jag överraskade med en ansiktsbehandling! Det var helt fantastiskt skönt.
Hela kvällen avslutades med Tapas hemma hos en vän! Hela dagen var grymt bra uppstyrt av mina fina vänner!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0