Att må bra/att inte må bra

Sen i söndags har jag fått upplevt väldigt mycket smärta!

Det har känts i nedre delen av magen, på höger sida av magen och i ryggen. Min första tanke är att det var urinvägsinfektion from hell!!! Men efter att lämnat prover och pratat med barnmorskan så kom vi fram till att jag skulle vila i några dagar för att se vart det ledde. Ev kunde det vara början till foglossning. Min första tanke var NEJ!!! Nu har jag i alla fall vilat i några dagar och nu känns det mycket bättre. Hon ligger väldigt långt ner och ligger väldigt tungt så det blir ett väldigt tryck. Det är det som har gjort så ont!
Nu är jag glad att smärtan börjar ge med sig och jag mår bra igen. Smärta kan verkligen vara paralyserande! 

Har mår vi bra och är lyckliga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0